نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس ! همه در انتظار لیست خرید و فروش ساری

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس ! همه در انتظار لیست خرید و فروش ساری

حالا دیگر سرمربی تیم یوونتوس ایتالیا انتخاب شده و ساری به عنوان نفر اول، سکان هدایت بانوی پیر را در فصل جدید بر عهده خواهد داشت و همین موضوع سبب می شد از امروز نقل و انتقالات یوونتوس شکل رسمی تری به خود بگیرد. در ادامه جدید ترین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را با هم مرور میکنیم.

 

خدیرا:

 

منابع ایتالیایی مدعی شدند که داستان خدیرا در یوونتوس به پایان رسیده و این بازیکن به زودی تیم بعدی خود را معرفی خواهد کرد.

 

دیبالا:

 

گازتا مدعی شد که دیبالا در تیم یوونتوس ماندگار شد و یوونتوس او را از لیست فروش خارج کرده است.

 

رابیو:

 

کوریره امروز مدعی شد رابیو بازیکن باشگاه پاریس سنت ژرمن با سران یووه به توافق نهایی رسیده و به زودی این قرارداد رسمی می شود.

 

کانسلو:

 

گازتا امروز نوشت، یوونتوسی ها برای فروش کانسلو مبلغ 60 میلیون یورو از سران تیم منچستر سیتی طلب کرده اند.

 

مانژوکیچ:

 

وضعیت بازیکن کروات تیم یوونتوس هنوز مشخص نیست و او هنوز تصمیم خود را برای ادامه ی فوتبال در اروپا یا آسیا و تیم های چینی نگرفته است.

 

ساندرو:

 

مدیران تیم یوونتوس تنها در صورتی حاضر به فروش بازیکن برزیلی خود می شوند که رقمی بالاتر از 70 میلیون یورو برای این بازیکن پیشنهاد شود.

 

کولیبالی:

 

سران باشگاه ناپولی اعلام کرده اند برای فروش کولیبالی مبلغ 120 میلیون یورو نیاز دارند. گفتنی است، یوونتوس یکی از تیم های خواهان این بازیکن می باشد.

 

کانسلو:

 

بعد از منچستر سیتی، حالا نوبت به باشگاه میلان رسید که علاقه ی خود را برای خرید کانسلو بازیکن پرتغالی تیم یوونتوس اعلام کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: